Bekijk hier
onze televisie
commercial
Bekijk hier
onze televisie
uitzending

Veelgestelde vragen

Artikelen

Is het zeker dat artikel X op mijn auto past?

Het juiste artikel wordt gezocht op basis van uw kentekengegevens. Mogelijk worden er verschillende varianten van hetzelfde artikel voor uw auto opgegeven. Onderscheid kan dan gemaakt worden op bijvoorbeeld bouwjaar of chassisnummer. Indien u niet zeker bent kunt u altijd contact opnemen met het team van Autopartswinkel.nl.

Wat is de levertijd van artikel X?

Alle courante artikelen zijn op voorraad en kunnen dezelfde dag worden verstuurd. Enkele artikelen dienen echter speciaal besteld te worden bij een leverancier of fabrikant. Voor informatie over een specifiek artikel kunt u contact opnemen met het team van Autopartswinkel.nl.

Is er garantie van toepassing op artikel X?

Op alle artikelen is fabrieksgarantie van toepassing. Klik hier voor meer informatie.

Op welke artikelen is statiegeld van toepassing?

Statiegeldartikelen zijn onder meer; remklauwen, dynamo’s en startmotoren. Bij de betreffende artikelgroepen staat bovenaan de pagina als er statiegeld van toepassing is. Indien er statiegeld op het artikel van toepassing is zit er bij de bestelling een retourzegel, waarmee u het artikel in originele verpakking kunt retourneren.

Wordt het statiegeld aan mij berekend?

Statiegeld wordt niet aan u berekend. Daarom is het van belang dat u het artikel met statiegeld retourneert aan Autopartswinkel.nl. Wanneer u het artikel niet retourneert binnen veertien dagen, wordt het statiegeld alsnog in rekening gebracht.

 

Contact

Wat is het telefoonnummer?

085 – 902 1200

Bereikbaar op:
Maandag tot en met vrijdag van 08.00 – 18.00 uur
Zaterdag van 08.30 – 16.00 uur

Wat is het e-mailadres?

info@autopartswinkel.nl

Op een e-mail wordt van maandag tot en met vrijdag binnen 24 uur gereageerd.

Wat is het chat (whatsapp) nummer?

06 1 524 524 0

Bereikbaar op:
Maandag tot en met zondag van 08.00 – 20.00 uur

Op welke wijze kan een klacht ingediend worden?

Uiteraard ontvangt Autopartswinkel.nl graag feedback van u. Indien u een klacht heeft kunt u dit per e-mail verzenden naar info@autopartswinkel.nl. Hier wordt binnen 24 uur op gereageerd. Het team van Autopartswinkel.nl doet er alles aan om u tevreden te houden!

 

Bestellen

Hoe verloopt het bestelproces?

Klik hier voor het eenvoudige bestelproces.

Wanneer wordt een bestelling in behandeling genomen?

Pas wanneer u per iDeal / MisterCash een bedrag heeft betaald is uw bestelling definitief en wordt deze in behandeling genomen. Voor een bankoverschrijving dient u vooraf contact op te nemen met het team van Autopartswinkel.nl.

Wat houdt ‘Klantlogin’ in?

Klantlogin wordt automatisch aangemaakt na uw eerste bestelling. U krijgt daarbij een e-mail met uw inloggegevens. Het voordeel van de Klantlogin is dat uw eerdere aankopen voor een bepaald kenteken kunt raadplegen.  Dit kunt u zien door in te loggen en te kiezen voor ‘Autohistorie ophalen’ tevens zijn uw gegevens ingevuld waardoor u gemakkelijker kunt bestellen.

Hoe zijn eerdere bestellingen zichtbaar?

Eerdere bestellingen zijn zichtbaar door in te loggen of door bij uw kenteken te kiezen voor ‘Autohistorie ophalen’. U kunt dan zien welke artikelen u eerder heeft bekeken of besteld voor een bepaald kenteken.

Op welke wijze kan een order geannuleerd worden?

Indien u tijdens het bestellen uw bestelling wilt annuleren, kan dit door niet door te gaan met betalen. Pas wanneer u per iDeal / MisterCash een bedrag heeft betaald is uw bestelling definitief en wordt deze in behandeling genomen. Indien u na betaling uw betstelling wilt annuleren dient u contact op te nemen met het team van Autopartswinkel.nl.

 

Betalen

Welke betaalwijzen zijn er?

Een bestelling kan voldaan worden per iDeal of bankoverschrijving binnen Nederland. Voor België kunt u kiezen voor MisterCash of bankoverschrijving. Let op! Voor een bankoverschrijving dient u eerst contact op te nemen met het team van Autopartswinkel.nl, omdat uw bestelling dan handmatig vrijgegeven dient te worden.

Kan er contant worden betaald op de afhaallocatie?

Er kan niet worden betaald op de afhaallocatie in Oss. Deze vestiging fungeert als afhaalpunt voor Autopartswinkel.nl. Een bestelling kan daar alleen afgehaald worden als deze is besteld en betaald via Autopartswinkel.nl en u een mail heeft ontvangen waarin wordt aangegeven dat uw bestelling gereed is om afgehaald te worden.

 

Verzenden

Welke verzendwijzen zijn er?

U kunt tijdens het bestellen kiezen voor 'Verzenden binnen NL, Verzenden naar België of Afhalen'. Als u kiest voor verzenden wordt het pakket verzonden via PostNL en de Belgische variant hiervan.

Op welke wijze kan een bestelling gevolgd worden?

Voordat een bestelling het magazijn verlaat krijgt u een e-mail met hierin de track and trace code. Deze is na 20.00 uur dezelfde dag actief en zo kan uw bestelling gevolgd worden. Klik hier om uw track and trace code in te voeren.

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

€5,95 verzendkosten voor orders tot €49,-

Gratis verzending voor orders vanaf €49,-

Let op! Producten langer dan 1.20 meter worden vervoerd per koerier. Wanneer u een dergelijk artikel besteld dient u de koerier bij te bestellen. De koerier is te bestellen bij de betreffende artikelgroepen. De prijs van de koerier is €24,20.Wat zijn de verzendkosten naar Belgie?

Wat zijn de verzendkosten naar België?

€10,95 verzendkosten voor orders tot €149,-

Gratis verzending voor orders vanaf  €149,-

Let op! Producten langer dan 1.20 meter worden vervoerd per koerier. Wanneer u een dergelijk artikel besteld dient u de koerier bij te bestellen. De koerier is te bestellen bij de betreffende artikelgroepen. De prijs van de koerier is €24,20.

Kan er een ander afleveradres gekozen worden in plaats van het factuuradres?

Een ander afleveradres kunt u aangeven in het vak ‘Opmerkingen’ tijdens uw bestelling of door contact op te nemen met het team van Autopartswinkel.nl.

 

Ontvangst

Wanneer wordt het pakket thuisbezorgd?

Op de dag dat de bestelling wordt verstuurd krijgt u per e-mail een bericht met daarin de track and trace code. Na 20.00 uur kunt u de bestelling volgen met behulp van de track and trace code en uw postcode. Klik hier om te kijken wanneer uw pakket wordt bezorgd.

Wat te doen als er een onjuist artikel / onjuiste hoeveelheid is geleverd?

Indien er een verkeerd artikel / een verkeerde hoeveelheid afwijkt van datgene wat u heeft besteld graag contact opnemen met het team van Autopartswinkel.nl, er wordt gezorgd dat u zo snel mogelijk het juiste artikel / hoeveelheid ontvangt.

 

Afhalen

Wat zijn de openingstijden van de afhaallocatie?

De afhaallocatie in Oss is geopend op:

Maandag tot en met vrijdag van 08.00  – 18.00 uur
Zaterdag van 08.30 – 16.00 uur

Wat is het adres van de afhaallocatie?

Het adres van de afhaallocatie is:

Parallelweg 20
5349AD Oss

Kan er contant betaald worden op de afhaallocatie?

Er kan niet worden betaald op de afhaallocatie in Oss. Deze vestiging fungeert als afhaalpunt voor Autopartswinkel.nl, een bestelling kan daar alleen afgehaald worden als deze is besteld en betaald via Autopartswinkel.nl en u een mail heeft ontvangen waarin wordt aangegeven dat uw bestelling gereed is om afgehaald te worden.

Kunnen verkeerd bestelde artikelen geretourneerd worden op de afhaallocatie?

Het is mogelijk om verkeerd bestelde artikelen te retourneren op de afhaallocatie. U dient echter wel eerst contact op te nemen met het team van Autopartswinkel.nl om de retournering aan te vragen.

 

Retourneren

Kan een artikel geretourneerd worden?

Indien u een onjuist artikel ontvangt kunt u dit artikel kan retourneren aan Autopartswinkel.nl. Het artikel mag geen montagesporen bevatten en dient in originele (onbeschadigde) verpakking te worden geretourneerd. Voor het retourneren van artikelen dient u eerst contact op te nemen met het team van Autopartswinkel.nl. Klik hier voor de retourprocedure.

Op welke wijze dient een artikel geretourneerd te worden?

Het retourneren van artikelen verloopt in zeven stappen. Klik hier om de retourprocedure te bekijken.

Hoe lang duurt de terugstorting na retournering?

Na ontvangst van uw retourzending bij Autopartswinkel.nl, wordt het geretourneerde artikel beoordeeld. Vervolgens krijgt u een e-mail met daarin een ontvangstbevestiging. Binnen zeven dag na ontvangst van de e-mail wordt het bedrag aan u overgemaakt. Het bedrag wordt overgemaakt op de rekening waarmee de bestelling is voldaan.

Wat zijn de kosten voor het retourneren van onjuiste artikelen?

Afhankelijk van de reden van retourneren, kunt u uw artikelen gratis retourneren aan Autopartswinkel.nl. U dient contact op te nemen met het team van Autopartswinkel.nl voor het ontvangen van een retourformulier en een eventuele retourzegel.

 


Print icon Print deze pagina
PDF icon PDF versie downloaden

Mijn winkelwagen

U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.

Totaal incl. BTW
€ 0,00
 

Adviezen

Motoraccu service, op zoek naar een nieuwe accu voor uw motor?
Op zoek naar een accu voor uw motorfiets? Stuur naar het team van Autopartswinkel.nl een e-mail of WhatsApp met een......
Lees meer...
 
Wieldoppen advies, tips en montage
Wieldoppen zijn nieuw in het assortiment van Autopartswinkel.nl. Een wieldop kan uw auto verfraaien. Er zijn twee......
Lees meer...
 
Lekke band binnen 15 minuten gerepareerd!
Wist u dat u met Slime reparatiekit een lekke band binnen 15 minuten kunt herstellen? Een lekke band is al vervelend......
Lees meer...
 
Autolamp eenvoudig zelf verwisselen
Wist u dat Philips X-treme Vision lampen staan voor 130% meer helderheid en een superieure lichtbundel tot wel 130......
Lees meer...
 
Afkortingen auto-onderdelen
Bij een groot aantal auto-onderdelen worden verschillende artikelen weergegeven van hetzelfde auto-onderdeel.......
Lees meer...
 
Autopartswinkel op televisie
Autopartswinkel.nl is op televisie geweest bij ' Wist je dat?' in dit fragmet wordt uitleg gegeven over eenvoudig......
Lees meer...
 
Facebook Autopartswinkel
Like Autopartswinkel.nl op Facebook om op de hoogte te blijven over interessante auto-weetjes, acties en aanbiedingen.......
Lees meer...
 
meer adviezen...